Saturday 1 January 2011

Teman Sejati

Yeahh !! tadi aq buk0k lar bl0g pupu aq . tg0k y0w bubuh gmbar teman2 istimewa di0 .. Aww !! sweet m0lek ~ nk wak etek ehh .. hahaha *dengki bena . klu sap0w2 xse tg0k .. get 0ut dri bl0g saya 0keyh ? jgn wak jela gtuh .. hahahaha !!

Selama ini
Kumencri-cari
Teman yang sejati
Buat menemani
Perjuangan suci

Bersyukur kini
PadaMu Illahi
Teman yang dicari
Selama ini
Telah kutemui



Farah Anis !! :)


Syahirah !! :)


Ainin Azid !! :)


Wadah !! :)

Yeahh !! bg aq , mereka adalah teman sejati aku sampai mati . yeahh ! takkan pernah berubah


Persahabatan sampai mati , itu yang aku harap dari hubungn kita :)


Kawan Akrab ?? Kwan yg always ada time aq susah dan senang , yahh ! itu yg aku harap dri persahabatan kita . terjalin sehingga akhir hayat kita .. :) Aku sayang kam0o naft ..


Alya Syamimi :)


Suri Amalin :)

Kam0o juga beerti bg aq , sering ada disaat aq sedih .. dan memerlukan korang .. yeahh !! ILY :)


Sahabat Istemewa :) jgn dengki kat atas uww , k0rang yg lain pun ader gk 0keyh ?? aq syg k0rang jugk .. :)


Ask Hanna :)


Ask Tana & Ask Weirdy


Neji :)


Farah Syazwani :)

Yeahh !! itu kam0o ... ILY kam0o sampai mati .


Always igt aq yah ?? d0nt lupe2 .. hak2 , kam0o beerti dimata aq dan juga cinta dan anugerah buat aku .. hahaha ! yeahh !! :)


Yeahh ! selesai sudah .. TQ !! :)

No comments:

Post a Comment