Thursday 25 November 2010

Sweet day :)

Aw0p2 , aw0p haw d0p ? saya happy gil0w smaley , aw0p wak sy happy gil0w2 smaley ! sy xley lup0w pah bil0e detik uw .. aww ! lau leyy saya nk lagi ! hihi3 , aw0p kat0w aw0p n0p nyanyi s0r lagu k0w sy .. sy ty0w aw0p lagu gp0w , aw0p 0iap lagu h0p tg0h sy gil0w2 skung .. xsgka aw0p tau sy minat cit0w tuh n minat lagu uww !! sy syg aw0p

Tiada ku sangka
Bertemu dengan dia
Bersilanglah cara
Mengejar cita
Cita siapa
Aku cuma menurut kata
Orang semata-mata
Jadi saksi segala perilakuanny
Biar ternyata kemahuan ku
Segalanya dalam gapaianku
Kau dan aku
Harus percaya
Menjalin ikatan irama
Kau dan aku
Harus bersama
Walau lain tak serupa
Kau dan aku
Sepertimu jua
Aku membawa
Cinta dan cita-cita
Demi
Esok nan indah
Untuk kita bersama
Biar ternyata kemahuanku
Kini segala dalam genggamku

Hihihi ! aw0p nyanyi k0w sy nan gitar aw0p ! sweet l0rch time uww , sy minat gil0e2 r .. hihi .. tim0 kasih dehh aw0p wak sy happy mula stlah sy cit0w k0w aw0p h0p sy tg0h sedih .. hihi
<3 aw0p !!

No comments:

Post a Comment