Sunday 10 October 2010

Awak n saya

when i want happy in my life , n the s0rr0w always will c0me

Time awak sedih ,
Awak sering cari saya ,
Awak sering ceritakan pada saya
Tentang masalah awak
Tapi bile saya dalam kesusahan
Atau kesedihan
Saya nak mengadu pada awak
Awak tak hiraukan saya
Malah awak tengking n marah saya
 Apa perasaan saya time tu ??
Saya sedih sangat-sangat
Tapi takpe sy xamik aty lansum

Bile awak happy 
Awak selalu bagi tau saya
Saya hanya mengucapkan 'c0ngrate'
Tapi bile saya rase bahagia 
Saat tuh lar aer mate saya jatuh 
Sbb haty saya terluka
Saya xkisah pun
Awak mintak maaf ngn saya
Saya rela maafkan awak 
Walaupun hati saya t0l2 sedih time tuh



Diriku juga menginginkan kebahagiaan seperti dirimu ~
Andai kate diriku tidak dapat merasa kebahagiaan ~
Aku ingin dirimu bahagia bersama si dia ~
Aku akan sentiasa mend0akan dirimu ~
 

No comments:

Post a Comment