Saturday 9 October 2010

i L0ve y0u ~

Sayang nya saya kat awak sampai tertutup pintu haty kat 0rang lain "
 
    Mase tuh awak kate nak cakap sesuatu tapi awak diam jer .. Saya naik tensyen gak mase tuh .. s0 saya amik keputusan tinggalkan awak kat situ .. tibe - tibe awak tarik tangan saya ,, terperanjat saya mase tuh .. rupenye awak cintakan saya .. awak tau tak ?? da lame saya nantikan awak cakap cam tu .. mase tu awak tertunduk malu .. saya pun malu sangat - sangat .. samenjak tu .. dunia ni milik kita berdua .. mase tuh kehidupan kite indah .. nikmatnya hidup dibumi Allah ni ..

   Tapi tak lame lepas tuh ,, kebahagiaan yg saya harapkan berpanjangan ini .. tak lagi jadi kenyataan .. awak da tak hiraukan saya .. dulu mase saya merajuk .. awak pujuk saya .. tpi sekarang .. bile saya merajuk .. awak hanyer suruh saya tenangkan fikiran .. saya rindu saat tu ..

  Saya ingat lagi .. waktu awak ajak kaple .. r0mantiknye !! sweetnyer !! saya rasa hubungan kita makin jauh .. saya nak mintak kata putus .. tapi saya tak sanggup kehilangan awak .. Saya cube selamatkan hubungan kite nih ,, tapi sayang nyer .. kita da xmacam dulu lagi ..

  Awak kalau lah hubungan kite semanis detik2 perkenalan kan bagus .. tapi saya tau saya harus buat sesuatu .. sesuatu yang amat perit sekali .. sering kali saya terbayang di fikiran untuk meminta kata putus .. p saya xsanggup .. sampai aty awak kan buat saya cam nih ??

  Buat si dia sayang nyer saya xb0leh terima cinta awak .. walaupun awak sering kali ambil berat tentang saya mengalahkab BF saya .. Tapi !! semua tuh bukan jaminan untuk saya suke kat awak atau lelaki mula2 jer dia akan ambil berat pasal kite ,, tappi pastu dia wak kita sebiji cam sampah n xwujud dimata dia ..

Buat insan yang aku
.. terima kasih kerana sudi memberi cintamu walaupun sekejap .. awak ?? apakah status hubungan kita nih ?? cinta kite tergantung .. tapi saya xkan pernah luperkan awak .. harapan saya untuk awak .. sem0ga awak berbahagia bersama si dia .. jagelah dia baik2 .. Selamat tinggal !! biarlah aku membawa diri .. doaku semoga ko bahagia .. jika ada lelaki yang dapat wat aku tertawan suatu hari nanti .. aku bersyukur sangat2 .. Jika tiadaaku hanye berserah kpd Allah supaya buka kan pintu haty aku

SeLamaT tiNggaL cHinTe ..
SeLamaT tinggaL AwAk ..

Andai lelaki di dunia ini phm p0mpuan .. tuntu p0mpuan akn gembira n rase bhgia kan ?? Tp .. syg nyer .. lelaki terlalu eg0 n pentingkan diri sendiri !!

No comments:

Post a Comment