Wednesday, 5 January 2011

LaLaLa ~

Da lame kan aq tak nulih blog ?? erk ?? bru 2 hari lar br0oo ~ haha aq malas lar skung ! t0bax aq kat0 , nih pun nak ringkas2 jerk erk ? yah2 !! kemarin punya skul , xder pe yg menarik , hujan skit !! sejuk d0oo !! aq ta minat , then hari nie . aq p skul k0l 7.15 . awal kan ?? hahaha ~ tak rjin aq p skul awal cam tuh . usually kul 7.30 aq p .. haha . 0keyh ! kat skul arinih ujan lebat gile . ta sggup aq nk 0keyh ! blajar2 .. da mula blajar dah arinih , tp kerja sek0lah byk gile . ta sggup aq nak buat . nasib lar hadis aq da siap kemarin . ckgu nak minggu depan . hahaha ~ rajin kan ? summery aq belum siap , cikgu nak es0k . n arab , sejarah , gp agih ?? byk lar lagih . ta sggup aq nak buat . arghh ! memecah kepala 0tak aq , haa !! ad mnde yg best berlaku kat skul arini , aq jumpa ngn Aman di bengkel , aq p tukar buku Sejarah aq , then aq nmpak dy kat dlm tuh ,, aww !! dy senyum ,aq senyum dia blik .. aww !~ hahaha , semalam punya st0ry erk ? Chips Misteri aq tf0n , aq igt kan sape larh . rupenyer dia . haihh ==' penim l0rh , then2 terjadi lah tut3 !! ha3 ~ syuhhhh !! secret aq yah ?? gp agih ? dah malas nih , bubye !! aq karut2 jer kat atas uwww ! muahhh ~ bubye bl0g aq yg terchenta nih !!

No comments:

Post a Comment